Obec Dobřichov

Kalendář akcí

P Ú S Č P S N
24
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
25
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
26
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
27
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
28
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
1
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
2
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
3
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
4
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
5
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
6
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
7
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
8
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
9
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
10
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
11
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
12
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
13
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
14
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
15
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
16
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
17
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
18
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
19
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
20
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
21
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
Sbírka věcí
22
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
23
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
24
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
25
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
26
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
27
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
28
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
29
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
30
Poplatky za TDO, hřbitov a psa
31 1 2 3 4 5 6
Drobečková navigace

Úvod > Obecní úřad > Poskytování informací, příjem podání

Poskytování informací, příjem podání

Žádosti o informace

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě v úředních dnech a hodinách:

    pondělí od 7:00 do 12:00 hodin a od 13:00 do 17:00 hodin
    středa od 7:00 do 12:00 hodin a od 13:00 do 17:00 hodin.

  2. Telefonické podání: +420 321 785 308
  3. Není-li žadateli na ústně (osobně či telefonicky) podanou žádost informace poskytnuta anebo nepovažuje-li žadatel informaci takto poskytnutou za dostačující, je třeba podat žádost písemně
  4. Formulář písemné žádosti naleznete níže na stránce a můžete jej doručit elektronicky na adresu obec@dobrichov.cz, elektronickou podatelnou, nebo poštou na adresu Obecní úřad, Dobřichov 206, 289 11 Pečky.

Ze žádosti by měly být patrné tyto informace o žadateli:

jméno, příjmení, datum narození, adresa místa trvalého pobytu.

Neobsahuje-li žádost tyto údaje a zároveň jsou údaje potřeba k vyřízení žádosti o informaci, žádost se poté odloží a do sedmi dnů se žadateli zašle výzva k doplnění informací.

Příjem žádostí a způsob podání

  1. Osobní podání: na Obecním úřadě na adrese Dobřichov 206, 289 11 Pečky v úředních dnech a hodinách:

    pondělí od 7:00 do 12:00 hodin a od 13:00 do 17:00 hodin
    středa od 7:00 do 12:00 hodin a od 13:00 do 17:00 hodin.

  2. Telefonické podání: +420 321 785 308
  3. Poštou na adresu Obecní úřad, Dobřichov 206, 289 11 Pečky
  4. Elektronicky na e-mail: obec@dobrichov.cz (v žádosti nemusí být aplikován elektronický podpis)
  5. Elektronicky datovou schránkou: b77aqgp
  6. Elektronickou podatelnou

V případě, že je žádost podána písemně (včetně žádosti podané elektronickou poštou nebo faxem), musí splňovat minimálně tyto náležitosti:

  • komu je žádost určena,
  • jaká konkrétní informace je požadována,
  • kdo žádost podává.

Ostatní žádosti a podání se přijímají rovněž na obecním úřadě v úředních hodinách.

Lhůty pro vyřízení žádosti

Poskytnutí požadované informace od přijetí podání nebo upřesnění žádosti
- do 15 dní s možností prodloužení na 25 dnů. Prodloužení lhůty je možné pouze ze závažných důvodů s tím, že žadatel je o prodloužení lhůty informován (§ 14 odst. 5, § 20 odst. 3 zákona).

Nevztahují-li se požadované informace k působnosti obecního úřadu či obce jako právnické osoby, žádost je odložena a tato skutečnost žadateli sdělena (§ 14 odst. 3 písm. b) zákona) - do 3 dnů od odložení.

Je-li žádost nesrozumitelná nebo formulovaná příliš obecně, je žadatel vyzván k jejímu upřesnění (§ 14 odst. 3 písm. a) zákona) - do 7 dnů od podání.

Podání odvolání žadatelem po obdržení rozhodnutí o odmítnutí informace nebo po marném uplynutí lhůty pro vyřízení žádosti (§ 16, odst. 2 zákona) - do 15 dnů.

Rozhodnutí odvolacího orgánu od předložení odvolání povinným subjektem - do 15 dnů.

Upřesnění nesrozumitelné nebo obecně formulované žádosti na výzvu obecního úřadu (§ 14, odst. 3, písm. a zákona) - do 30 dnů od doručení výzvy.

Příjem a vyřízení odvolání

Způsob odvolání a jeho obsah:

O odvolání rozhoduje:

  • obecní / městský úřad - jedná-li se o informace spadající do samostatné působnosti obce,
  • v případě, že obecní zastupitelstvo není schopno zcela vyhovět, poskytuje toto odvolání ve lhůtě 15ti dnů k nadřízenému orgánu (krajský úřad)
  • krajský úřad - jde-li o informaci spadající do přenesené působnosti.

O odvolání je nutné rozhodnout do 15 dnů od předložení rozhodujícímu subjektu. Pokud rozhodující subjekt v uvedené lhůtě o odvolání nerozhodl, má se za to, že vydal rozhodnutí, kterým se odvolání zamítá a napadené rozhodnutí potvrdil. Rozhodnutí o odmítnutí žádosti o poskytnutí informace je přezkoumatelné soudem.

Sazby za poskytování informací

Obecní úřad je oprávněn požadovat úhradu nákladů spojených s vyhledáváním informaci, např. za přímou mzdu pracovníka, pořizování kopií a technických nosičů dat a odesílání informací, přičemž vydání informace se může podmínit zaplacením úhrady nebo zálohy.

Formuláře

Další formuláře naleznete pod tímto odkazem: formuláře pro státní správu.